Peace!

Assalamualaikum. Helloooooooooooooooooooooooo people! Haha hey, do you miss me? *bunyi cengkerik* Okay Amim, stop perasan ah, no one miss you k? \(T.T)/ Oh mari, kita bersenam di pagi Sabtu yang indah ini sambil mendengar bebelan ibu sebab bangun lambat. *thats me* Hmm, anyway, its been a longgggggg time since i post my previous post. Huh, actually I was too busy with the preparation of my brother's wedding. So, I didn't have a time to update this blog. See? Kesian blog aku ni. Dah bersawang dah dia wuwuwuwu *lap air mata* Okay now, Amim tengah jaga kedai ibu. Bosan tau tak? Haha nasib baik ada lappy kesayangan yang dah rosak ni -.- Jakgi nak tangkap gambar semua produk-produk ibu untuk dimasukkan ke dalam blog dan facebook. Weehuu. So, thats all for today. Thank you for lend me your eyes, later I will talk talk again okeng? hahah toodles!

No comments:

Post a Comment