She is Sarah Mohd Nizam < 3

Hehe hey, oh oh this update saje nak story pasal Sarah Mohd Nizam. Yeah agak terharu lepas bace blog dia en, so aku update pulak pasal kau kat sini ehehehehe :D Meh meh aku introduce dia kat korang :) Firstly, how I met her haha :P Act aku pindah TEDA kan bulan 3 2010. Masuk2 mmg takde kawan lah kan? Yeah dalam kelas semua sorang2 aloo sedihnyaaa T.T Then then, satu hari tu, ade orang tegur aku kat IM. 'hai'. Erk? Siapa ni? Lepastu baru ingat, oh dia classmate aku! Hahaha and aku mcm eh dia yg mana yek? Oh oh aku teringat lagi hehehehe yg jatuh kerusi tu! xD *sarah jgn marah :p* Hehe then layan jelah kan. Sbb aku taknak lak kene cop 'dak baru sombong' hahahaha but aku mmg sombong pun! :P Hahah lepastu IM punya IM blablabla makin lama aku makin rapat ngan dia kat dlm kelas. Yeah diapun gila2 rupanya kan -.-' Haha and now, she is my bestbestfriend kat TEDA :D yay sumpah kau comel doh. Aku sayang kau Bob! Kau jgn tinggalkan aku tau tau aha :D Aku CINTA Kau!
Ni aku and dia time perbarisan sukan sekolah 2011. Raja Lumu menang yeay! :D hehe sood kau comel :* kbyeeeeeeeee!

No comments:

Post a Comment