It's PEE ERM ARGHHHH!

Assalamualaikum to all Muslims and Hi everybody! :D I would like to wish all of you Happy Eid! *HAHA. Its a last day of Hari Raya 2011/1432 Hijrah. Yeah, this is the boooooring eid ever I think Kbai :|
Hihi act, Amim nak mohon resti daripada semua semua Datuk, Nenek, Pakcik, Makcik, Abang Kakak, Adik, cicit, Moyang and so on hihi harap ampunkan Amim ye? Maafkan segala kesalahan Amim, yela mane tau korang ada terasa ngan Amim ke kan? Hihik sorry tau? Everyone make mistake include me. And yea, maafkan juga sebab Amim terkutuk, termaki, and so on k hehe. MAAFKAN TAU :) Doakan Amim berjaya dapat keputusan yang cemerlang dalam Peperiksaan Menengah Rendah yang bakal dihadapi selasa ni. Doakan Amim supaya tenang dang banyak idea yang akan keluar bila menjawab soalan soalan tu nanti terutamanya Paper 2. "sanukriukafalatansa".
For all PMR candidates 2011, Amim doakan korang juga k? Hihi we can do it right? ALL THE BEST!

Ya Allah Ya Tuhanku, aku memohon kepadaMu Ya Allah, tenangkanlah diriku Ya Allah.
Ya Allah, terangkan hatiku supaya mudah untuk aku menjawab soalan2 itu Ya Allah.
Ya Allah, sihatkanlah tubuh badanku, jauhkanlah bala bencana dan turunkan rahmat kepadaku serta sekalian umat Nabi Muhammad ini.
Ya Allah, aku nak 8A, berilah aku 8A Ya Allah.
Makbulkan lah doa aku ini Ya Allah. Amin Amin Ya Rabbal Alamin...

No comments:

Post a Comment